شومیز مجلسی جدید و شیک مدل ۱۴۰۲

 

شومیز مجلسی

شومیز شومیز مجلسی ترکیه ای شومیز مجلسی ترکیه ای اینستاگرام

شومیز مجلسی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توان با توجه به سلیقه خود مدلی را انتخاب کرده و در مجالس متفاوت آن را به تن کرد. جهت انتخاب بهترین نوع شومیز لازم است تا با انواع مختلف شومیزهای مجلسی آشنا شد. همچنین نحوه ست کردن آن را با لباس‌های دیگر فرار گرفت. در صورتی که علاقه خاصی به پوشیدن شومیز علی‌الخصوص نوع مجلسی آن دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شومیز مجلسی چیست؟ شومیز مجلسی یکی از لباس‌های پرطرفدار و البته کاربردی است که خانم‌ها آن را در مجالس مختلف به تن می‌کنند. این نوع لباس را می‌توان با انواع شلوار و دامن ست کرد.

با کالکشن جدید پوشاک مردانه کروم خوش‌تیپ
انواع شومیز مجلسی

انواع مختلفی از شومیز مجلسی را می‌توان در فروشگاه‌ها و بوتیک‌های لباس پیدا کرد. برخی از مدل‌های این نوع لباس شامل موارد زیر هستند:

مدل گیپور

شومیز گیپور یکی از محبوب‌ترین انواع لباس‌ها است که بیشتر در مجالس عروسی از آن استفاده می‌شود. این نوع لباس زیبا را می‌توان با انواع شلوار از جمله شلوارهای دمپا، راسته و تنگ و البته جین ست کرد.

مدل طرح دار

شومیز مجلسی طرح دار را می‌توان با انواع زیورآلات و اکسسوری های جذاب ست کرد. این نوع پیراهن جذابیت خاصی به استایل و تیپ خانم‌ها می‌دهد. نکته مهم در این باره آن است که به دلیل طرح دار بودن لباس بهتر است زیورآلات و اکسسوری های مورد استفاده ساده باشند تا هماهنگی بی‌نظیری میان آن‌ها و شومیز مورد استفاده ایجاد شود. لازم به ذکر است که مدل‌های متنوع این نوع پیراهن در طرح‌های آستین بلند و آستین سه ربع، یقه باز و یقه بسته طراحی و دوخته می‌شوند. البته مناسب‌ترین مدل برای پوشیدن در
مهمانی‌ها و مجالس رسمی شومیز آستین بلند است.مدل حریرکاربردی را می‌توان به همراه کفش پاشنهتن کرد.

Comments