هواوی پی 40 هواوی مشخصات و قیمت

هواوی پی 40
جدیدترین داده ها از بها , خصوصیات فنی و مورخ تکثیر موبایل هواوی P40
با آغاز ممنوعیت ورود هواوی به بازار امریکا با اتهام انتقال داده ها یوزرها به دولت چین به وسیله هواوی , کارشناسان این مارک تصمیم گرفته‌اند تا با ترقی خویش گشوده نیز در بازار جهانی مطرح شوند و خویش را گوگل و کوالکام غنی سازند . ممنوعیت اجرایی بوسیله گوگل و کوالکام بدین معناست که هواوی دیگر قوی به به کار گیری از سیستم برهان اندروید , فیسبوک و سرویس ها گوگل نظیرMaps و PlayStore نمیباشد . هر چند , با اعتنا به مذاکراتی که هنوز به فیض آخرین نرسیده است , هواوی هنوز نیز جواز به کار گیری از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای آمریکایی را داراست .

آیا هواوی گوشی‌های خصوصی P40 را با سیستم استدلال تازه خویش منتشر می‌کند؟
اما , این مجموعه خویش را برای بدترین قوانینی که ممکن است بوجود بیاید مهیا نموده است . این مارک اعلام داشته است که در آتی با به کار گیری از سیستم ادله تازه هواوی تحت عنوان حریف سیستم برهان اندرویدِ گوگل محصول ها خویش را به بازار عرضه می کند .

خبر‌ها حاکی از آن است که جدیدترین متاع هواوی P40 ( پی 40 ) تحت عنوان نهایی موبایل از خصوصی P خواهد بود . در زمینه‌ی ویژگی ها این موبایل خبرهایی پخش شده شده‌است که ولی هیچ‌کدام هنوز تایید نشده‌اند . در‌این پست تمام شنیده‌های خویش در رابطه تلفن همراه پی 40 ذکر شده‌اند .

ویژگی ها تلفن همراه Huawei P40 ( هواوی پی 40 )
پباده سازی
به لحاظ می رسد که هیچ تغییر و تحول بزرگی قرار نیست در طراحی‌های گذشته هواوی بوجود بیاید . جدای از تعدادی تغییر‌و تحول کوچک , افزایش دوربین پی 40 پیشبینی شده‌است . ولی با دقت به پباده سازی موبایل P30 ( پی 30 ) تحت عنوان یک کدام از گوشی‌های برتر 2019 که با طرح مشهور “ ساندویچی ” عرضه شد , توقع می­رود که پباده سازی تلفن همراه پی 40 هم دقیق و جالب باشد . در پباده سازی ساندویچی بدور تا به دور بدنه با یک کادر آلومینیومی تشکیل شده و دو طرف آن از مرحله شیشه‌ای با مال شیشه گوریلا پوشیده شده‌است . با این‌ هم اکنون , هیچ منبعی پباده سازی ساندویچی موبایل پی 40 را تایید نکرده و بعضی مدعا می باشند که هواوی تغییراتی حساس را در پباده سازی پی 40 تولید خواهد کرد . مبنی بر این داعیه گوشه‌های پی 40 شبیه با آخری دسته محرمانه Samsung Galaxy Note به صورت مربع و به صورت دقیق پباده سازی خواهند شد . از طرفی , هواوی ممکن است با عرضه پباده سازی نو این تلفن همراه با مانیتور ناچ خداحافظی نماید . در‌این‌حالت‌ هنوز بر این قضیه که دوربین آن پاپ – آپ خواهد بود یا این که پایین نمایشگر , ابهاماتی موجود است .

اما چه بسا در‌صورتی‌که پباده سازی پی 40 بنابراین افزایش یافته باشد , گشوده نیز ممکن است پباده سازی دقیق و خوش دست پی 30 موجب میگردد که‌این تغییرات به دیده نیاید .

Comments