وی سی و وی سی پرو هانر قیمت و مشخصات

ویژگی ها فنی هواوی آنر V30 و V30 PRO پیش از عرضه قانونی لو رفت
ویژگی پرچمداران آتی هواوی چه خواهد بود؟
غول فناوری چینی , هواوی در همت است تا پرچمداران محرمانه Honor ( آنر ) یعنی گوشی‌های Honor V30 ( آنر او 30 ) و Honor V30 Pro ( آنر او 30 پرو ) را هر چه سریعتر به بازار جهانی عرضه نماید . از آنجایی که مدت‌هاست بازار ایالات متحده هواوی را از لیست خویش بیرون نموده و ورود این موبایل به بازارهای ایالات متحده و اروپا دوچندان آویزان است هواوی تمام همت خویش را مینماید تا گوشی‌های تازه خویش را با شایسته ترین کیفیت و مطابق با فناوری‌های روز جهان ساخت کرده و وارد بازار جهانی نماید تا رده خویش را از دست ندهد . اما اینک طرق غیررسمی برای نصب برنامه‌های گوگل روی گوشی‌های هواوی موجود است , مثلا یک فراگیری نصب برنامه‌های گوگل روی تلفن همراه هواوی میت 30 پرو را در هواوی جمهوری اسلامی ایران فراهم کرده‌ایم .

بر این اصول به گزارش منابع گوشی‌های محرمانه او در دو دسته مبنا و پرو در آینده‌ای خیر چندان بدور فناوری‌های تازه هواوی را منتشر خواهد کرد . هرچند مورخ پرده‌برداری از این دو تلفن همراه هنوز معلوم نشده است ولی بعضی ویژگی ها جزئی و یکسری تصاویر از آن ها به خارج درز نموده است .

برجسته‌ترین مشخصه این دو موبایل استعمال از سنسورهای 60 مگاپیکسلی تحت عنوان لنز حیاتی در ماژول دوربین عقب است .

بر پایه ی ویژگی ها پخش شده به وسیله یک اکانت کاربری چینی در توییتر پردازنده این محرمانه موبایل از چیپست kirin 90 با به کار گیری از تکنولوژی 7 نانومتری و از سرعت 5G سود میبرد که موجب شده‌است همت موبایل دوچندان راحت و فارغ از کوچکتریننقص و مشکلی باشد . تکنولوژی‌های ذکر شده , قبلا در گوشی‌های Mate 30 ( میت 30 ) و Mate 30 Pro ( میت 30 پرو ) مستعمل شده‌است .

ویژگی ها پخش شده درین اکانت کاربری :
تلفن همراه او 30 , با یک دوربین و تکنولوژی Lcd هول – پانچ
گنجایش باتری 4000 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژر SuperCharge با توان 5 وات
دوربین سه گانه 60 مگاپیکسلی
Kirin 990
موبایل او 30 پرو , با دوربین دوگانه و تکنولوژی Oled هول – پانچ
گنجایش باری 4200 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژر SuperCharge با توان 40 وات
دوربین چهارگانه 60 مگاپیکسل
پشتیبانی از شارژر بیسیم 15 واتی
Kirin 990 و 5G
بدین ترتیب داده ها , پیش‌بینی شده‌است که در مانیتور آن دو تفاوت‌هایی وجود داشته باشد . در حالی که آنر او 30 با مانیتور LCD همراه شده‌است , آنر او 30 پرو مانیتور OLED را عرضه میکند . با در دست داشتن این داده ها جزئی بدست آمده از این توییت می‌توان اخذ که آنر او 30 از یک دوربین سه گانه و آنر او 30 پرو یک دوربین چهارگانه در عقب برخوردار می‌باشند و سنسور با اهمیت هر دو جور 60 مگاپیکسلی است . جزئیات بقیه سنسورها در دست نیست .
بازسازی مجدد کپی

Comments