کمپانی هواوی , از آغاز تا کنون

کمپانی هواوی , از آغاز تا کنون
همه چیز در رابطه هواوی
داده ها کمپانی
هواوی شرکتی چندملیتی فعال در مورد فناوری داده ها و ارتباطات و ساخت و عرضه دستگاه‌های هوشمند از سال 1987 بوسیله رن ژنگفی , مهندس قدیمی ارتش آزادی‌بخش اخلاق و رفتار چین , عمل خویش را آغاز نمود . این مجموعه تولید ها خویش متناسب با همگی قشرها , منازل و سازمان‌ها و با استعمال از تکنولوژی‌های نوین عالم پباده سازی مینماید . مارک هواوی تا کنون 188000 نفر کارمند را با عمل در 170 مملکت و حیطه جهانی در اختیار دارااست و به بیش تر از 3 میلیارد نفر در تراز دنیا خدمت‌رسانی مینماید .
https://www.questionpro.com/t/APrvDZfgQd
روی نیز رفته , تیم تولیدات هواوی , روش‌ها و سرویس ها آن رقابت طلب و ایمن می‌باشند . این موسسه عملکرد داراست تا از روش همیاری آزاد با شرکای اکوسیستم خویش برای مشتریانش ارزشی استوار تولید نماید , در جهت توانمندسازی آنان کار نماید , معاش فردی آنها بی نیاز سازند و ابتکار را در سازمان‌های مختلف با دقت به میزان و مدل آنها وارد کند که هر ابتکار این مجموعه متعلق به نیاز مشتریان تولید می گردد . این نوآوری‌ها از روش تمرکز بر روی تکنولوژی‌های روز عالم و انجام پژوهش ها بدون شوخی و مهم به عاقبت می رسد . شایان ذکر است که هواوی به سوی پیشرفت‌های مضاعف خویش در سال 2012 تحت عنوان وسیع ترین ارائه‌دهنده سرویس ها ارتباطی در عالم از کمپانی سونی اریکسون پیشی گرفت .


با کلیه این‌ها بیشتراز یک ده سال است که دولت ایالات متحده به کمپانی هواوی بدبین شده و معتقد است که دولت چین از روش دستگاه‌های الکترونیکی هواوی فعالیت‌های جاسوسی دارااست . اگر‌چه ایالات متحده این عقیده خویش را بارها و بارها ابلاغ داشته است ولی طی دو سال اخیر این زد خورد فراوان بیشتر از قبلی شدت گرفته است . در غایت در آذر ماه 97 ایالات متحده صراحتا از متحدان خویش خواست که هواوی را در لیست سیاه بازارهای خویش قرار دهند .

هواوی هیچ یک از اتهاماتی که به وی وارد می شد را نپذیرفته و آنان‌را جزء تنش‌های تجاری مو جود بین ایالات متحده و چین میداند . تحریم‌های وارداتی از طرف ایالات متحده , گوگل و مایکروسافت بر هواوی موجب می‌گردد تا گوشی‌های این مجموعه زین پس قدرتمند به به کار گیری از سرویس ها گوگل نشوند که‌این این قضیه بخش اعظمی از خریداران و متقاضی ها هواوی را دلسرد می نماید .

در پایانی خبرها بدست آمده از هواوی , در سود جلسه‌ای که جدیدا با حضور دونالد ترامپ و مسئولین وزارت بازرگانی امریکا برگزار شده‌است به زودی جواز همیاری کمپانی هواوی با تنی چند از شرکت‌های امریکایی صادر خواهد شد . اگر چه که‌این خبر به صورت انقطاع تایید نشده و جزئیات بیشتری از آن منتشر نشده است , البته می‌توان به ادامه همیاری گوگل و هواوی خوشبین بود .

با وجود این وضعیت هواوی تضمین کرده است که گوشی‌های خویش را با دو مارک هواوی و آنر سوای هیچ‌گونه اختلال امنیتی عرضه خواهد کرد . همینطور اعلام داشته است که گوشی‌هایی که تا قبل از این اتفاقات در بازار ارائه شده‌اند هیچ مشکلی در اخذ سرویس ها نخواهند داشت , در رابطه سیستم استدلال و موقعیت تولیدات آتی این مجموعه هنوز تصمیم قطعی دریافت نشده است .

Comments