فراگیری ویروس کشی ( کپی ) در گوشی‌های هواوی

فراگیری ویروس کشی ( کپی ) در گوشی‌های هواوی
با دقت به‌این این مورد که تلفن‌های همراه به تازگی فراوان راحت‌تر به وسیله ویروس‌ها تاثیر می‌پذیرند , هواوی تصمیم گرفت گوشی‌های تازه خویش را به همراه برنامه‌ مدیر گوشی تلفن از پیش نصب شده ارائه دهد . به امداد این برنامه شما می توانید گوشی‌تان را کپی فرمائید و از در واقع ویروس‌های آن را پیدا و ویروس کشی فرمایید . در‌پی با هواوی کشور‌ایران همراه باشید تا طرز ویروس کشی گوشی‌های هواوی را برای‌تان شرح دهیم .

شما می توانید از طیف وسیعی از کارکردهای آن استعمال نمائید و تندرست تلفن همراه خویش را نگهداری نمائید .

درین مقاله کارایی اپلیکشن کپی ویروس هواوی و روش به کار گیری از آن و برنامه مدیر گوشی تلفن مورد بررسی قرار گرفته است . این قابلیت‌های گوشی تلفن هواوی به شما یاری می نماید تا گوشی خویش را ایمن سازید و از آن در قبال هر جور بدافزار مراقبت نمایید . کپی ویروس هر نوع اپلیکیشن احتمالی مخرب گوشی را بررسی کرده و شیوه های تقابل با آن را ارائه می دهد .

طرز اجرای کپی ویروس بر روی گوشی شما به چه شکل است؟

از فهرست مهم گوشی خویش , وارد برنامه مدیر گوشی ( Phone Manager ) گردید .

در نصیب زیر ورقه , Virus Scan را گزینش فرمایید .

در شرایطی‌که که تا قبل از این با مقررات و قانون ها موافقت نکرده‌اید , در هنگام ورود این کار را انجام دهید .
همت کپی پرسرعت ( Quick Scan ) را تعیین فرمایید .

طاقت فرمایید تا فرایند کپی بدون نقص شود .

درصورتی که که گوشی شما هرگونه ویروس یا این که اپلیکیشن مخربی را داشته باشد , از شما مراد میگردد که آن را نادیده گرفته یا این که حذف فرمایید .
پیشنهاد می گردد که هرچند وقت یکبار گوشی خویش را کپی نمائید و از بازکردن و نصب برنامه‌ها و منابع ناشناخته قویاً پرهیز کنید .

Comments