فراگیری حذف FRP در گوشی‌های هواوی با استعمال از وبسایت IMEI . INFO

فراگیری حذف FRP در گوشی‌های هواوی با استعمال از وبسایت IMEI . INFO
آیا برای شما پیش آمده است که در هنگام ورود به اکانت گوگل خویش در گوشی‌های هواوی گذرواژه یا این که نشانی اینترنتی خویش را فراموش کرده باشید؟ برای پرهیز یا این که عبور از چنین قوانینی نیاز به یک راه و روش راه حل دارید تا از روش آن بتوانید تاییدیه اکانت گوگل را در دستگاه‌های هواوی بدور بزنید .

نکته : این روش بوسیله وب سایت هواوی کشور ایران آزمایش نشده است و فقط ترجمه‌ی یک مقاله انگلیسی است و کلیه جملا‌ت ترجمه انگلیسی به پارسی از تارنما منشاء است و همگی عواقب به کار گیری از یادگرفتن بر عهده‌ی استفاده کننده است .

در حالتی که که تلفن همراه هواوی شما اندروید ۸ است , می توانید از فراگیری حل خلل قفل حساب گوگل بعداز ریست فکتوری موبایل هواوی اندروید 8 به کار گیری فرمائید .

هشدار!

با حذف اکانت کاربری گوگل از روی گوشی همه داده ها شما منزه میشوند . براین اساس همگی عملیات شرح شده را با دوراندیشی از این داستان طی نمائید . در صورت تصمیم به ذخیره داده ها خویش پیش از آغاز یک ورژن پشتوانه از آنها تهیه و تنظیم فرمایید .

میزان دست کم شارژ باتری پیش از استارت می بایست 50 % باشد .

به مراد دستیابی سرعت بالا به حذف FRP , کد IMEI ( شناسه دربین المللی امکانات گوشی ) خویش را درین نصیب وارد نمائید :

ایمنی رجوع و برگشت به پیکربندی سوله یا این که FRP چیست؟

FRP یک روش امنیتی است که بدین مراد پباده سازی شده‌است که در هنگامی که شما گوشی تلفن همراهتان را گم کردید و یا این که هنگامی که گوشی شما دزدیده شد , اطمینان داشته باشید که کسی نمی‌تواند یاد آن را تمیز کرده و یا این که به پیکربندی کارگاه برگرداند .

به همین علت در اینجا یک قابلیت دیدنی و موءثر به اسم HUAWEI FRP REMOVAL ( حذف FRP در گوشی‌های هواوی ) را به یوزرها هواوی معرفی کنیم .

از این پس شما در بدور زدن تاییدیه حساب گوگل در گوشی‌های هواوی مشکلی نخواهید داشت . بیاموزید که به چه شکل از سایت IMEI . INFO ما برای توصیه و دسترسی به HUAWEI FRP REMOVAL به کار گیری فرمائید و با استعمال از آن از ابتدا از گوشی‌ خویش به کارگیری کنید .

این روش عملکرد بالایی داشته و در کلیه نسخه‌های اندروید و هر گونه موبایل هواوی قابل به کارگیری است .

روش به کار گیری راحت و فارغ از اختلال از HUAWEI FRP REMOVAL :

Comments