فراگیری بکاپ دریافت کردن از گوشی‌های هواوی با برنامه HiSuite

فراگیری بکاپ دریافت کردن از گوشی‌های هواوی با برنامه HiSuite
آموزش بکاپ تصاحب کردن از بکآپ گوشی‌های هواوی با برنامه HiSuite
عوارض زیادی برای دریافت کردن بکاپ از موبایل موجود است , از بیشتر دلایلی که یوزرها میخواهند از داده ها موبایل خویش پوشه حمایت کننده داشته باشند , هراس از سرقت موبایل یا این که تمیز شدن فایل‌ها است . اما علاوه بر این عوارض , گهگاه پیش می آید که موبایل شما بر اثر فکتوری ریست قفل میگردد و ناچار به شکستن قفل امنیتی گوگل یا این که به عبارتی FRP میشوید که بعداز انجام این کار , کلیه داده ها شما تمیز خواهد شد . پیرو با هواوی کشور ایران همراه باشید تا روش بکاپ تصاحب کردن از گوشی‌های هواوی را برای‌تان شرح دهیم .



چه‌گونه می‌توان در گوشی‌های هواوی از روش اپلیکیشن HiSuite از داده‌های خویش ورژن پشتوانه تنظیم کرد؟

ابزار و درایورهای ( راه‌اندازهای ) اضطراری :

Huawei HiSuite
Huawei Drivers
شیوه دستیابی به ورژن حمایت کننده اطلاعات دردسترس در گوشی هواوی از روش کابل USB

درایورهای واجب برای تلفن همراه هواوی خویش را نصب فرمائید .
Huawei HiSuite را نصب فرمائید .
گوشی خویش را از روش کابل USB به رایانه همراه متصل فرمائید .
برنامه Huawei HiSuite را اجرا نمائید .


موبایل بایستی بعداز اتصال به رایانه همراه به وسیله برنامه Huawei HiSuite تشخیص داده شود . در غیر این صورت از دفترچه راهنمای اتصال جانور در اپلیکیشن امداد بگیرید .
بر روی سوییچ ” Back Up ” کلیک فرمائید . طاقت نمایید همه اطلاعات دردسترس از روی گوشی تلفن همراهتان خوانده شود .


در اینجا , می توانید مسیر قرارگیری ورژن پشتوانه خویش را تعیین نمایید , در صورت رغبت میتوانید یا این که آن را به صورت پیشفرض در مسیر بدون واسطه HiSuite قرار دهید .


در تراز آن گاه , کلیه اطلاعات دردسترس را گزینش نمائید ( جهت تنظیم ورژن پشتوانه تمام فایل‌ها و برنامه‌هایی که اپلیکیشن می تواند از موبایل شما تشخیص دهد تعیین نمائید ) , به جای تعیین کلیه فایل‌ها , میتوانید هرکدام از آنها‌را که می خواهید از آن ورژن پشتوانه تهیه و تنظیم نمایید از گوشی خویش گزینش فرمائید .


چنانچه که در‌این تراز گزینه‌ی Encrypt with password را فعال نمایید , فایل‌های شما با یک پسوردی که مشخص و معلوم خواهید کرد , مراقبت خواهند شد . ( لطفا اعتنا داشته باشید , در حالتی‌که که پسورد را فراموش فرمایید , دیگر توانمند به استعمال از فایل‌ها نخواهید بود ) .


دکمه Back Up را برای آغاز پروسه فشار دهید .


تاهنگامیکه پیغام “ کامل شدن شد ” ( Complete ) را مشاهده کنید شکیبایی فرمائید و آن گاه بر روی کلید Done کلیک فرمائید .


آرشیو داده ها شما انجام شد .


درین مقاله به یادگرفتن به دست آوردن فولدر حامی از گوشی‌های هواوی پرداختیم , در صورتیکه که در هریک از بخش‌ها سؤالی دارید میتوانید در نصیب نظرها همین مقاله با ما دربین بگذارید .

Comments