هواوی اولین تبلت با صفحه نمایش hole-punch (هول پانچ) را ارائه خواهد کرد

طبق اخبار گزارش شده، هواوی در آینده اولین تبلت خود را با فناوری صفحه نمایش هول-پانچ ارائه خواهد کرد.
به نظر می‌رسد که شرکت هواوی سعی دارد سری جدید تبلت‌های خود را تغییر داده و تبلت جدید MediaPad را با ویژگی‌های جدید، منحصر به فرد و متناسب با تکنولوژی روز توسعه داده و عرضه کند.
طبق اطلاعات بدست آمده از 91Mobiles، هواوی بر روی عرضه یک تبلت جدید تمرکز نموده است، تبلتی که دارای صفحه نمایشی با طراحی هول-پانچ جهت تعبیه دوربین سلفی است و با نام مارکس ‘Marx’ کدگذاری شده است.
هواوی مارکس همراه با یک کیبورد مغناطیسی و قلم استایلوس M به یکی از مدعیان قدر MediaPad M7 بدل خواهد شد، اما هنوز نام آن هنوز توسط منابع تایید نشده است. همچنین، گفته‌ها حاکی از آن است که این تبلت نسبت به MediaPad M6 یک لبه بسیار باریک دارد و در آن هیچ کلیدی جهت رهیابی فیزیکی قرار نگرفته و این قابلیت در صفحه نمایش، برای اثر انگشت ایجاد شده است.
در پشت تبلت، یک دوربین عقب دوگانه و در قسمت بالای دوربین‌ یک فلش LED تعبیه شده است. در قسمت پایین گوشی یک پورت USB Type-C در کنار شبکه‌های اسپیکر قرار گرفته است. به نظر می‌رسد این طراحی نسبت به طراحی سایر تبلت‌های ارائه شده بهبود یافته است.
اگر چه درباره این تبلت هیچ اطلاعات رسمی‌ای منتشر نشده است اما می‌توان انتظار داشت که این تبلت به همراه یک پردازنده Kirin 990، حافظه رم 8 گیگابایت و حافظه ذخیره داخلی 256 گیگابایت و عمر باتری بسیار بالایی عرضه شود.
به محض دریافت اطلاعات جدید، خبرهای مربوط به این تبلت را به روزرسانی خواهیم کرد. شما از این تبلت چه انتظاراتی دارید؟
منبع » هواوی ایران

Comments