عیب گیری و بررسی تخصصی تلفن همراه Huawei Mate 30 Pro ( هواوی میت 30 پرو )

عیب گیری و بررسی تخصصی تلفن همراه Huawei Mate 30 Pro ( هواوی میت 30 پرو )
نقد و بررسی تخصصی تلفن همراه Huawei Mate 30 Pro ( هواوی میت 30 پرو )
پیشین از گوشی‌های محرمانه میت 30 و میت 30 پرو , در سال 2018 هواوی با پرده‌برداری از موبایل P20 Pro ( پی 20 پرو ) تحولی عظیم در صنعت تلفن‌های همراه ساخت نمود . بعداز آن از تمام نظر تلفن همراه Mate 20 Pro ( میت 20 پرو ) را توسعه و گسترش داد و در غایت تلفن همراه P30 Pro با تکنولوژی زیاد پیشرفته‌ و غلو باورنکردنی‌ از دیگر گوشی‌ها پیشی گرفت . در غایت این مارک کارایی داشت تا در پرچمدار تازه خویش یعنی هواوی در میت 30 پرو بر روی دوربین خویش متمرکز شده و در پی تجهیز آن , یک موبایل با دوربینی فوق حرفه‌ای را ارائه دهد .

ما هم همانند بقیه افراد به نادرست , تصور می‌کردیم که هواوی پیشرفت‌های محدودی خواهد داشت ; به دلیل آن که هواوی از سمت گوگل تحریم شده و گوشی هواوی میت 30 پرو قابلیت دسترسی به گوگل پلی استور را ندارد , اما فعلا یک راه‌کار غیررسمی برای نصب گوگل پلی روی هواوی میت 30 پرو موجود هست که پیشتر آن را در هواوی کشور ایران یادگرفتن داده‌ایم . البته صرفا کافیست که ویژگی ها موبایل را بررسی کنیم تا بفهمیم که با یک گوشی فوق هوشمند روبرو هستیم . شایان ذکر است که هواوی با کنار گذاری Google Play Store و بقیه سرویس‌های گوگل برنامه‌های جدیدی به نام‌های AppGallery و Huawei Mobile Services را تحت عنوان راه‌حل معرفی کرده است .

هواوی میت 30 پرو دارنده یک باتری توانمند ( 4500 میلی آمپر ساعت ) , 8 گیگابایت خاطر رم , 256 گیگابایت خاطر داخلی , تراشه نوین Kirin 990 و مانیتور 6 . 53 اینچی OLED فوق العاده است که همگی در یک قاب فلزی – شیشه‌ای گردآوری شده‌اند ( پشت و جلو از متاع شیشه ( گوریلا گلس 6 ) , کادر آلومینیومی ) .

درین گوشی سوییچ در اختیار گرفتن صدا نیست و تهیه و تنظیم صدا به وسیله سنسورهای توسعه یافته درنظرگرفته شده در ناچ انجام می شود .

به طور کلی و مبنی بر تجربه یک هفته‌ای ما در به کارگیری از گوگل پلی استور در هواوی میت 30 پرو , پیشبینی میشود در صورت همیاری مجدد گوگل و هواوی و دسترسی رسمی میت 30 پرو به گوگل پلی استور , این موبایل تیتر یکی‌از برگزیدگان گوشی‌های هوشمند شناخته شود .

درخصوص ارزش هواوی میت 30 پرو و تکثیر آن می بایست اعلام کرد که‌این موبایل در اکثر زمان ها بخشها بیرون از چین دردسترس نبوده و مورخ دسترسی به آن هنوز نامشخص است . بها این تلفن همراه حدود 1099 یورو ( 1200 دلار , 970 پوند ) است .

پباده سازی و مانیتور
مانیتور OLED , 6 . 53 اینچی , 2400*1176
مانیتور دارنده شیب‌های خمیده و ظاهری فوق العاده
دارنده مدرک IP68 و مقاوم در قبال آب و گرد و غبار
هواوی میت 30 پرو یک تلفن همراه فوق العاده است که به همراه یک مانیتور خوب و بزرگ عرضه میشود , اگر‌چه میزان کاغذ آن در مقایسه با Galaxy Note 10 Plus ( گلکسی نوت 10 پلاس ) کوچک‌تر است . با این‌حال پباده سازی آن پررنگ و یگانه است , یک مانیتور که از

Comments