بهترین پارچه مبلی چیست؟

بهترین پارچه مبلی چیست؟

برای تعویض رویه مبل می توانید از پارچه های متنوع ای استفاده کنید . پارچه های مبلی در طرح ها و جنس های گوناگونی در بازار عرضه می شوند. با توجه به جنس این پارچه ها قیمت آن ها نیز متنوع است. مانند تمام محصولات دیگر، هرچه کیفیت پارچه بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می باشد. بهتر است از پارچه هایی استفاده کنید که لک و کثیفی به راحتی از روی آن ها پاک می شوند و به اصلاح کثیفی در خورد پارچه نمی رود.

هم چنین در هنگام خرید پارچه مبلی به رنگ پارچه نیز بسیار دقت کنید. بهتر است رنگی را انتخاب کنید که در طولانی مدت زیبایی بصری خود را از دست ندهد و به قول معروف چشم را نزند. هم چنین در هنگام انتخاب طرح و رنگ پارچه مبلی به سبک دکوراسیون منزل خود و رنگ غالب دکوراسیون نیز دقت کنید.

رویه کوبی مبل
رویه کوبی مبل

برای مثال زمانی که در منزل از کاغذ دیواری و یا پرده های شلوغ استفاده شده است و یا اگر محیط خانه کوچک است، بهتر است که از پارچه های ساده برای رویه مبل استفاده کنید. در این صورت برای نما دادن به مبل می توانید از کوسن های طرح دار استفاده کنید. برای رویه مبل هایی که در طول شبانه روز مدام مورد استفاده قرار می گیرند و یا اگر در خانه کودک خردسال دارید بهتر است از پارچه مبلی رنگ تیره و به اصطلاح چرک تاب استفاده کنید. در این صورت برای نمای بیشتر مبل می توانید کوسن هایی با رنگ و طرح های شاد روی مبل قرار دهید تا آن تیرگی را خنثی کند. در محیط های بزرگ و هم چنین در کنار دیوار های تک رنگ و ساده نیز مانع ای ندارد که از پارچه مبلی طرح دار و شلوغ استفاده کنید.

جنس های مختلف پارچه که می توانید برای تعویض رویه مبل از آن ها استفاده کنید عبارتند از پارچه های کتان، مازراتی، مخمل، میکروفایبر، چرم مصنوعی و…

منبع : https://mobl.top/%d8%b1%d9%88%db%8c%d9%87-%da%a9%d9%88%d8%a8%db%8c-%d9%85%d8%a8%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

 

Comments