محاسبه هزینه انجام تعمیرات مبل

 

تعمیر مبل راحتی

تعمیرات مبلمان در تهران گستردگی زیادی دارد و تقریبا تمام مدل های مبلمان را در بر می گیرد. اصولا مبل های راحتی در خانه ها  به صورت مستمر مورد استفاده قرار می گیرد. همین امر سبب می شود تا حالت طبیعی این مبل ها با گذشت زمان تغییراتی کند.

فرو رفتگی بیش از حد فوم ها و اسفنج ها و البته فرسوده شدن و رنگ و رو رفتگی رویه مبل بیشترین مشکلاتی است که در مبل های راحتی پیش می آید. با انجام تعمیرات مبل در تهران، این مشکلات بر طرف می شود. البته مساله مهمی که در این باره باید مورد توجه قرار دهید، این است که قبل از انجام تعمیرات، با کارشناس این زمینه مشورت کنید تا از سالم بودن بدنه و اسکلت بندی مبل مطمئن شوید.

 

تعمیرات مبل های استیل

همان طور که می دانید، سرویس مبلمان استیل، دارای طرح سلطنتی و متناسب با دکوراسیون کلاسیک است. این نوع مبلمان شکوه خاصی به منزل می بخشد و باید با پرده ها و فرش هایی دارای طرح کلاسیک هماهنگ شوند.

در مورد مبل های کلاسیک، شکستگی پایه ها، از بین رفتن پارچه رویه مبل، نیاز به رنگ کاری، تعمیر طلا کاری ها، تعمیر منبت کاری ها و … نیاز به انجام تعمیرات مبل را لازم می کند. در صورتی که هر یک از این مشکلات در سرویس مبلمان استیل شما ایجاد شده است می توانید با انجام تعمیرات مبل در تهران مشکل مبل های قدیمی خود را حل کنید.

 

تعمیرات مبل چرم

مبلمان چرم، همواره یکی از پر طرفدارترین مدل های مبل هستند. این نوع مبل ها را بیشتر برای محیط های اداری و شرکت ها انتخاب می کنند. البته برای خانه ها نیز از مبل های چرم که اغلب به صورت مبل های راحتی هستند استفاده می شود. امکان شستشوی راحت، یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع مبلمان است. تعمیرات مبل در تهران، اکثر مشکلاتی که در سرویس مبلمان چرم پیش می آید را بر طرف می کند.

این نوع مبلمان اغلب با مشکل پوسته پوسته شدن رویه مبل روبرو می شوند. در این صورت ظاهر شیک مبل از بین می رود و نمای بدی پیدا می کند. با تعویض رویه مبل می توانید، مبل چرم خود را مانند روز اول زیبا و شیک کنید.

 

هزینه انجام تعمیرات مبل در تهران

محاسبه هزینه انجام تعمیرات مبل در تهران، تا قبل از انجام تعمیرات و پایان کار به طور قطعی مشخص نمی شود. این هزینه به مشکلاتی که در مبل ایجاد شده است بستگی دارد. برای مثال در مورد تعویض رویه مبل، هزینه انجام این کار به عوامل مختلفی مانند متراژ پارچه مورد نیاز، جنس پارچه انتخابی برای تعویض رویه مبل، تعداد مبل ها و صندلی هایی که نیاز به تعویض رویه مبل دارند و …. بستگی دارد.

گاهی نیز ممکن است در کنار تعویض رویه مبل، رنگ قسمت های مختلف مبل را نیز بخواهید تغییر دهید. یا اینکه در کنار مشکلی که به خاطر رفع آن به انجام تعمیرات مشغول شده اید، مشکلات دیگری نیز مشخص می شود که نیاز به تعمیر دارند. برای مثال ممکن است برای تعمیر شکستگی ها، مبلتان را به کارشناس این کار سپرده اید و بعد تصمیم می گیرید در همان زمان در کنار تعمیر شکستگی ها، فوم ها  و اسفنج ها را نیز تعویض کنید و …. انجام همه این تغییرات و تعمیرات هزینه های خاص خود را دارند. بنابراین توضیحات، هزینه قطعی انجام تعمیرات مبل در تهران، بعد از انجام این تعمیرات و تغییرات به طور قطع محاسبه خواهد شد.

منبع : https://mobl.top/furniture-repair-tehran/

Comments